En matt dag

Jag gick fram och tillbaka till skolan igår och idag, och båda dagarna i skolan ägnade jag åt att gå och stå i sökandet efter försökspersoner, och så har jag extrajobbat ikväll och gått och stått mest hela tiden där, så nu är jag sådär bisarrt, så det nästan är skönt, trött!

Ikväll jobbade jag med kvinnan som tror att jag jobbar på café på skolan. Hon frågade om jag hade jobbat idag och jag var sådär extratydlig om vad jag gör på skolan, så att hon äntligen verkade förstå och sa något i stil med "jaha, så du jobbar med det där?. Så jag svarade ja och var lite nöjd... ända tills hon en stund senare sa "jaha, och cafét då, du jobbar där ibland också då?". Men snälla?!

För övrigt är detta en kvinna som alltid upprepar sig själv till leda och som jag idag, efter att för typ tredje jobbpasset i rad förgäves ha letat efter mina jobbskor, befann vara skyldig till att ha kastat dessa eftersom "de hade gjort sitt". Jag orkar inte ens bli upprörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0