En mordisk dag

Nu är det krig! Jag har försökt att bli av med bananflugorna med hjälp av diverse blandningar av ättika, saft och diskmedel, som jag har läst ska fungera. Men trots flera olika försök med flera olika blandningar så fungerar det naturligtvis inte på just mina bananflugor, och jag börjar misstänka att de är muterade. Jag hade lagom tänkt nöja mig med att ha det väldigt rent och städat i köket och helt enkelt vänta ut dem, när jag upptäckte en hel skara sittandes på borsten på min tandborste! Det var droppen som fick mig att ta beslutet att övergå till dråp med dammsugaren som vapen istället, vilket jag också har läst ska fungera...
70954-100
Nej, det är inte mina flugor och min mosiga frukt, dum är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0