KK

Igår ringde kära syster mig på jobbet:
Du... jag har en konstig fråga... jag har fått en påminnelse på mobilen där det bara står KK. Jag förstår inte vad det är, har jag bara försökt vara diskret eller är det något uppenbart som jag missar?

Självklart var det något uppenbart hon missade - igår var det ju premiär för KunskapsKlubben! Vi ska träffas regelbundet och bli mer allmänbildande genom att varje gång lära oss om nya saker. Var och en gör i ordning en liten presentation om ett intressant ämne och håller för de andra. Igår var ämnena Diktaturer, Kampsporter, Paradoxer, De sju underverken och Skärande bearbetning. Intressant och bra premiär för en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0