Städa ut sjukdomen

Vi är sjuka här hemma. Jag har någon slags magsjuka light och E är förkyld och hängig och har haft feber. Jag tror att vi båda är på bättringsvägen och alltid när en sjukdom är på väg att ta slut så får jag för mig att jag kan påskynda det hela om jag röjer bort alla baciller genom att tvätta, vädra, duscha och så vidare. Så idag när P tog med E på promenad till affären så passade jag inte på att ta lite välbehövlig vila, utan istället dammsög jag och vädrade jag ur sovrummet och bytte sängkläder i både vår och Elmers säng och tvättade hans snuttefiltar och duschade. Tidigare idag har jag också kastat hans gamla nappar och gett honom nya fräscha. Nån som tror att det hjälper..?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är exakt likadan! Det brukar ju kännas bättre direkt efter. Men sen blir jag alltid besviken när saker sunkas ner igen. Typ när nässprayer, mediciner och snorpapper börjar samlas bredvid sängen.

2011-02-20 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0