Matdagboken

www.matdagboken.se Jag har precis registrerat mig så jag är inte alltför insatt och det är inte direkt någon flashig sida, men det verkar som att man i gratismedlemskapet kan göra det viktigaste - skriva in vad man ätit och sedan få reda på hur många kalorier, fett, protein och kolhydrater det innehåller (och naturligtvis få allt ihopräknat). Någon som testat den förut?

 Jag ska testa Aftonbladets viktklubb en vecka också (tack Helen!) - förr har jag tyckt att det har varit jobbigare än Viktväktarna eftersom jag har haft lättare att räkna points, men nu när de ändrat pointsberäkningen och dessutom är så mycket dyrare än konkurrenterna så överger jag som sagt VV och tycker att det är värt att testa viktklubben igen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Du är ytterst välkommen att komma och blogga hos oss! Vore jättekul!

2011-01-19 @ 20:49:21
URL: http://viktigtuppdrag.blogspot.com
Postat av: Linda

Snällt! Jag är gärna med om jag får!

2011-01-26 @ 22:29:55
URL: http://adiaphora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0