En arbetsam dag

I söndags kom vi alltså äntligen iväg till Rullsand. Tyvärr var inte riktigt vädret på vår sida, men vi hade det trevligt ändå! Vi trotsade molnen och duggregnet och satt en stund på en filt på stranden och badade lite och spelade lite boule och sen höll vi oss inne i stugan och spelade spel resten av kvällen. Igår hade jag en riktig slappdag där jag slumrade, läste ut Idéernas grotta och såg på massa TV. Det tyckte jag var jätteskönt ett tag men lagom till eftermiddagen blev jag förstås riktigt rastlös, så jag och syster gav oss ut för en golfrunda i Boulognerskogen.

Idag börjar allvaret - min semester är slut och jag sitter och laddar för första dagen på länge på det "riktiga" jobbet.  Dessutom är min vikt på väg upp mot den förbjudna 70-kilos gränsen, så nu gäller det att ta tag i saker och ting på den fronten också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0