En bortrest dag

Igår badade jag med mamma och lilla H i Brädviken större delen av dagen. Det var väldigt trevligt, men man blir alltid trött av att bada, och när man badar med en liten kille på 1,8 år, som inte förstår att han inte kan simma och därför måste fiskas upp med jämna mellanrum, då blir man ännu tröttare sen... Så det hände inte så mycket mer den dagen, jag storhandlade upp mina sista pengar (som jag just då inte visste var mina sista pengar), åt god mat hemma, åkte och hämtade lite campingutrustning, och orkade sen bara med att umgås med datorn. Jag avböjde att följa med en söt tjejtrio till Brända Bocken och avböjde faktiskt en gång till när de ringde igen och frågade om jag inte ville med och nattbada. Trökvarning, jag får sluta ställa klockan på morgnarna och anpassa mig efter normalt semesterfolks dygnsrytm!

I eftermiddag går äntligen vår gamla SAAB mot Leksand! Jag och J åker helt själva den här gången eftersom alla andra jobbar eller är bortresta. Det känns lite trist eftersom Sommarland är sådär spralligt och busigt så det är roligt att vara fler. Men det är klart, är vi själva så är det färre att hålla reda på och mer ensamtid i tältet, och det var ett tag sen vi åkte nån stans själva, så det blir säkert jättebra!

Den här nya 300 meter långa forsen är det jag ser fram emot mest på Sommarland:


Kommentarer
Postat av: H

Tjejtrion var faktiskt väääldigt söt, kan jag intyga!! Särskilt när vi nattbadade i våra födelsekostymer...

2006-08-04 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0