En kort dag

Gårdagen bara försvann. Jag åkte och handlade förnödenheter åt en sjuk J och lagade mat och städade och allmänt passade upp på honom (och mig själv). Jag hade huvudvärk och kände mig hängig ett tag och började fundera på om jag också skulle bli sjuk, men efter en tupplur på 40 minuter så var jag piggare igen. Jag var in till Boulognerskogen en sväng och träffade syster, T och lilla H och fikade och spelade kort och lekte med lilla H i lekparken. När jag passade lyckades lilla H ramla raklång ner från en klätterställning, fy vad dåligt jag mådde, eller mår fortfarande om jag tänker efter!

Idag börjar jag jobba 16.00. Jag tycker inte alls om att "räkna ner" inför jobbet, det är väl nackdelen med att jobba kvällar. Att jag missar Cityfesten gör mig inte så mycket, jag är ändå pankare än någonsin. Ganska tung är jag också förresten, jag vägde 69,2 imorse.

Idag slits jag mellan att ligga ute och sola och läsa bok (jag fick mersmak av solbrännan från Sommarland) och att vara inne och städa och rensa och röja. Jag har ingen aning varför jag nu skulle vilja städa, men är faktiskt sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0