En mulen dag

Igår hängde jag med mamma och lilla H och pratade bröllop och spolade Bamse-filmen tillbaka om och om igen så tåget kom tillbaka om och om igen till lilla H's stora glädje. Sen jobbade jag och efter jobbet skulle jag och J se på Poseidon. Men vi glömde bort den gyllene regeln att aldrig börja kolla på film efter nio. Så i min värld var det en väldigt dålig film - osammanhängande handling och väldigt kort. Det är nästan så att det kändes som att den bara hade en början och ett slut...?

Nu är jag ledig ända till måndag morgon och det är semester. Och även om det är semester hemma i radhuset än så länge och även om vädret än så länge sviker mig så är det så skööönt att vara ledig!

Idag väger jag 68,4. All kakdeg från förra veckan skapade denna mage. Kanske att helgens aktiviteter på Sommarland kan ta itu med den? Mest troligt inte. Mest troligt blir det ett projekt till efter min lilla semestervecka!


Deg. Förvillande lik min mages nuvarande skick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0