En skicklig dag

Jag började idagen med ett kortpass på sommarjobbet: 7-11, en riktig dröm! Sen åkte jag direkt med lillasyster till stan för en runda minigolf. Vi tänkte att vi skulle variera oss och spela i Stenebergsparken, men de hade stängt på grund av regnet igår, (och idag...) så det blev Boulognerskogen som vanligt. Där slog jag både syster och personligt rekord och blev väääldigt nöjd och lite lycklig!
70954-80
Nu ska jag skicka feedback på en rapport och sen ska jag fortsätta mitt städprojekt här hemma. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Imponerande!!!

2006-08-16 @ 14:54:52
Postat av: Labil

Tack! Syster är lite besviken... hon är ju van vid att vinna! :)

2006-08-16 @ 16:24:01
Postat av: Fjunsten

Nu vet jag vad jag inte ska göra nästa gång jag kommer till Gävle, nämligen spela minigolf för jag kommer bli pinsamt utspelad med tanke på alla bra poängserier som presenterats på diverse bloggar med anknytning till Gävle. Bra Jobbat!

2006-08-19 @ 11:36:27
Postat av: Labil

Tack! När blir nästa gång då? Vi ser alltid fram emot besök från vår hustomte!

2006-08-19 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0