En smärtsam dag

Helgen var snudd på perfekt! Mysig camping, härligt väder, fina vyer och roliga lekar på Sommarland. Nu lider vi sviterna av det... allt klättrande och hoppande och åkande har gjort oss riktigt trötta och gett oss smärta och träningsvärk och solbränna lite överallt! 

Det var bra att resa själva. Ensamma gjorde vi vad vi kände för hela tiden, utan att anpassa oss efter, eller vänta på, andra. Mer ensamtid leder också lätt till mera mys och nyväxta känslor...

Bra är också att vi har läst mycket i helgen och jag äntligen har fått tillbaka läslusten, och så uppskattar jag återigen att vara utomhus och har, åtminstone tillfälligt, blivit av med mitt beroende av dator och TV.

Idag har jag jobbat. Det gick inte så bra eftersom jag blev halvt däckad av grymma menssmärtor. Det är tyvärr en stor nackdel med att jag har slutat med p-pillren - innan jag började med dem var jag sjukskriven en dag i månaden för mensvärk, ända tills jag fick värktabletter utskrivna. Efter att jag slutat med p-pillren så har värken sakta smugit sig tillbaka och verkar nu vara tillbaka på sin ursprungliga nivå. 

Nu väntar jag på att J ska komma hem med godis och pussar och göra så att jag mår frisk igen.

70954-74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0