En städad dag

Den här kvällen har jag ägnat åt sån där städning som J inte gillar - städning som inte syns men som lugnar själen. Jag har bland annat kastat massa saker ur badrumsskåpen och känner mig nu lite lättare om hjärtat. Jag tror faktiskt att jag ska ta en paus från romanerna och läsa Harmoni i hemmet med feng shui - en oläst julklapp som känns rätt passande just nu!

Idéernas grotta slutade tyvärr som en besvikelse. Den verkade så himla lovande och byggde upp för något storartat... för att sedan komma till ett slut som inte var värt mer än en axelryckning. Det var helt klart en bra bok, men besvikelsen på slutet gjorde den så mycket sämre!

Nu är det bokat och bestämt - jag ska installera kopparspiral. Sköterskan har instruerat mig att ta värktabletter innan jag går dit (hjälp?) och påpekat att jag måste kunna garantera att jag inte är gravid. Hur fasen ska jag kunna garantera det när vi använder kondomer? Hade jag haft några garantier att ge hade ju J varit en harmonisk människa... Jag är i alla fall lite småskraj - hela grejen verkar ju bisarr, jag ska ha en grej som ser ut som ett jäkla fiskedrag i mig och den där grejen ska utsöndra koppar för att hindra mig från att bli gravid... 

                                                                              70954-77
                                                     Fiskedrag?                          Kopparspiral?


Kommentarer
Postat av: Malin

Neejj. Fan, värktabletter innan?? Du måste berätta för mig sen hur det var!! När ska du dit?

2006-08-15 @ 22:28:04
Postat av: Labil

1:a september, bokade tid efter syrran men fick före ändå. Henne FÅR jag inte berätta för hur det var, hon är också skraj!

2006-08-16 @ 06:14:46
Postat av: J

Vad är det för spiralmani på G? It's craaaaazy!

2006-08-16 @ 18:58:11
Postat av: J

I've had it with these mother fucking spirals on this mother fucking plane!

2006-08-18 @ 02:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0