En tillbakablickande dag

Torsdagsdagen tillbringade jag ute i fina Gysinge bruk

där jag satt stilla på stolar i möte och lunchrum och lyssnade och åt och konverserade hela dagen. Väl hemkommen till stan cyklade jag direkt till JW där det bjöds födelsedagsfika och jag satt stilla på stolar och fikade och konverserade lite till. När jag kände att jag höll på att explodera så cyklade jag därifrån och fick som tur var med mig syster, M & L på en runda minigolf i mörkret. Vi hamnade på Fjärran Höjder, som är en mycket svårare bana än Boulognern, men det var definitivt något annat fel den där kvällen eftersom jag på 9 banor (efter vilka vi blev ivägkörda på grund av den sena timmen) lyckades skrapa ihop 33 slag...

Igårdagsdagen spenderades på stranden i Brämsand med H, C, T & F. Det blev inte så mycket bad, istället lärde H mig att spela schack

och så hittade F några stora stenar som vi ägnade oss att leka kulstötning med. Efter kulstötningen blev det lite längdhoppning också, och så blev det som vanligt massor med struntprat, precis som det ska vara. På kvällen var jag och J först till McGills och hjälpte till att fira M & T's enmånadsdag med att äta massa fet mat, och sen hamnade vi alla hos syster och T på spelkväll och frossade i godis. En fredag i min smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0