En uttryckslös dag

Tysta dagar på bloggen innebär roliga dagar i det riktiga livet.

I fredags åkte jag på fest direkt efter kvällsjobbandet. Jag tog med mig bilen och höll mig nykter och hade lagom trevligt och kom i säng i lagom tid. Igår fick jag med ett gäng till Brädviken där vi badade och hade det bra i flera timmar. Tyvärr var vi tvungna att åka därifrån innan jag tröttnat eftersom vi bestämt en träff vi inte ville missa med A, S och lilla M som var på besök från England. Så det blev fika och prat och babygull med dem och andra resten av kvällen. Sen har jag haft världens skönaste jobbnatt - det har inte funnits något alls att göra så jag har slumrat i soffan största delen av natten!

Nu ska jag sova och när jag vaknar ska jag argumentera med J om vilken tid vi ska åka till "Mellansveriges Riviera" för den där campingnatten som jag så länge sett fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0