En välfylld dag

Furuviksparken var rolig men uttröttande. När det är billigt att ha kul så är det många som passar på, så det var lite för mycket folk där. Lilla H uppskattade verkligen både karuseller och djur, även om det var nästan lika kul att klättra på stenarna i skogen! Jag gick mest och iakttog lilla H, men jag hann se mina apor också...

På kvällen gick jag och J på pizzeria för att fira av min onyttiga era. Pizza åt jag, och mätt och lite äcklad blev jag. Sen såg vi The singing detective med M & T. Jag har lite blandade känslor för den och vill egentligen bara säga att min förälskelse i Robert Downey Jr. höll på att dö ut av all psoriasis hans rollfigur ansattes av, men när han sjöng på slutet så blev allt bättre än bra igen. Kvällen avslutades med en milkshake och nu väger jag 71,1 kilo och ska äta havregrynsgröt till frukost och sedan promenera till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0