En illamående dag

Nu är jag faktiskt fruktansvärt less på det här illamåendet, som hela tiden envisas med att återkomma! Det har säkert inte längre något med magsjukan att göra utan beror förmodligen på min klassiska onda cirkel: att jag inte fått i mig tillräckligt mycket mat för att ligga på en blodsockernivå ovanför illamåendet, vilket leder till att jag får ännu mindre lust att äta och mår ännu mer illa. Det värsta med det idag är att jag snart ska spendera en timme i bil på väg upp till tjejernas årliga mellandagsträff i JW's stuga, och illamående och bilar är en dålig kombination!

Igår kväll spelade jag spel med tjejerna hemma hos H vilket var extra uppskattat med tanke på att de aldrig brukar vilja spela spel. Ikväll är jag bjuden på spelkväll hemma hos syster med personer (nåja, de flesta av dem...) som är precis lika förtjusta i sällskapsspel som jag är. Att spela spel med de olika sällskapen är som två helt olika aktiviteter, men båda är väldigt trevliga!
 
J kommer på besök i helgen. Det ska bli trevligt att träffa honom samtidigt som jag är helt övertygad om att det kommer att bli en ångestfylld helg. Vårt uppbrott kan helt enkelt inte vara lika lätt att hantera när han är här som en levande påminnelse om det...


Min finaste julklapp:


Kommentarer
Postat av: Fröken K

Den symaskinen var gammal och fin..

2006-12-29 @ 11:17:53
URL: http://frokenk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0