En kall dag

Nyss var det en familj här och kollade på radhuset. Jag som känt mig ganska munter på sistone blev faktiskt rätt nere av att gå och visa dem allt som är bra med mitt radhus. Jag vill ju inte flytta härifrån, om jag bara hade ekonomin för det skulle jag gärna bo kvar här själv trots att det är onödigt stort. Alla andra gånger jag/vi har flyttat så har det varit för att byta stad eller för att något bättre boende har hägrat, det här är första gången som jag flyttar för att jag "måste".


Kommentarer
Postat av: Equilibrium

Kan tänka mig att det kan kännas lite vemodigt, mitt förra radhus älskade jag och att nu höra att andra bor där och att min fd grannar dessutom gillar dom nya sticker lite *s*

2006-12-10 @ 21:40:08
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0