En bakvänd dag

Jag jobbade till tio igår kväll. Åkte sen direkt till stan för att "ta en öl" med H, C, F & LH. Drack bara en cider och tog bussen hem tjugo över tolv och kände mig väldigt vuxen och duktig. Jag skulle ha börjat jobba sju imorse men när M fick höra att jag skulle vidare efter jobbet igår så lovade han att jag fick komma åtta imorse istället. Gick till jobbet imorse och kom fram hyfsat pigg och glad. M däremot hade varit vaken till 4 och var helt slaktad. Känns som att nåt blev fel där nånstans. För hans skull kanske jag borde ha festat lite hårdare...

Kommentarer
Postat av: J

Du är alltid pigg och glad. Förutom då när du säger "jag är grinig" eller "jag är lättirriterad". Jag tycker om när du är pigg och glad.

2006-07-16 @ 23:13:34
Postat av: Labil

Tack raring! ;)

2006-07-18 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0