En kausal dag

Eftersom jag inte hade några planer för fredagkvällen så bokade jag tvättid till 7-10 idag. Eftersom jag skulle tvätta tidigt så sa jag till syster att jag skulle vara vaken och tillgänglig för att hitta på något tidigt idag. Eftersom det var tråkigt att inte ha några planer en fredagkväll så ryckte T in och räddade kvällen. Eftersom T ryckte in och räddade kvällen så blev det cider och Bilagan och taxi hem med J vid 3. Eftersom det blev cider och Bilagan och taxi hem vid tre så slog jag bort påminnelsen om tvättid 6.50 men blev istället väckt av syster, som ville hitta på något, 8.30. Eftersom jag blev väckt av syster 8.30 så kunde jag inte somna om och nu sitter jag trött och väntar på att bli hämtad av henne och lilla H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0