En lång dag

Denna dag en evighet.
Jag väntar på att bli frisk och därför är jag hemma och gör ingenting. Jag väntar på att klockan ska bli dags att åka hem till pappa på grattis-i-efterskott-kalas. Jag väntar på att det ska börja regna så jag slipper vattna blommorna på gården och det blir befogat att sitta inomhus.
Mitt i all denna väntan har jag fått lite vettigt gjort, som att räkna ekonomi och rensa ogräs, men mest har jag skjutit upp saker som borde göras och så har jag suttit vid datorn. Just nu jobbar jag på allmänbildningen med hjälp av Seterra och Vokabula. Jag tycker om att jag får en procentsats på hur väl jag lyckas med olika ämnen. Efter fyra försök har jag fortfarande bara 97 % rätt på Europas länder, det är de forna jugoslaviska ländernas fel. Jag har heller inte kommit upp i 100% på Sveriges landskap. Dåligt, jag vet... men hur hopplöst fall är jag? Hur bra lyckas ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bara att fortsätta träna... det går att få 100%, men det är lite värre att lyckas m 100 på afrikas huvudstäder. tänk så.

2006-07-14 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0