En mör dag

Igår lekte jag alltså flyttgubbe. Men flyttandet blev lite missriktat på slutet eftersom jag och M råkade bära fel säng ett och ett halvt kvarter ner och upp på vinden. Vilket förstås betydde att vi sen var tvungna att bära rätt säng ett och ett halvt kvarter ner och upp på vinden. Och sen fel säng ner från vinden, ett och ett halvt kvarter upp, och en våning upp i rätt hem. När vi väl hade gjort klart det var de andra klara med resten av flytten och idag har jag rätt bra träningsvärk i armarna...
70954-49

Efter flytten åkte jag med J och T för ett bad i Engeltofta och den här gången var det nästan varmt och riktigt skönt!

På kvällen var jag härligt trött och ligga-i-soffan-och-se-på-film-sugen så vi började kolla på en film men J försvann ganska snabbt och lade sig att sova i hängmattan en stund före nattjobbandet istället och jag somnade om och om igen och spolade tillbaka filmen om och om igen. Jag har fortfarande en kvart kvar som jag ska gå och se klart alldeles strax men först ska jag öva mina geografikunskaper lite i Seterra.

Dagens vikt: 68,0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0