En skapande dag

Denna dag, liksom de närmast före, har mestadels sett ut så här:

Det känns som att jag har mjöl ända in i hjärnan vid det här laget! Men det har varit ett rent nöje, om än ett extremt stressigt sådant, att göra de blivande tu den här tjänsten. Nu sitter jag kvällen före min allra käraste systers bröllop och ska skriva det där talet som både är roligt och visar hur mycket jag tycker om de snart nygifta sötnosarna. Det regnar massor här nu... härligt mysigt och väldigt skönt att slippa vattna ute. Hoppas bara att det går över till bröllopet imorgon!

Förresten var sötnosarna kvar och dukade lokalen för en liten stund sen, och syster som åkte dit vid lunch och trodde att det bara skulle ta ett par timmar... Tyvärr får man inte hjälpa till heller, för allt är riktigt top secret!
När jag pratade med syrran på mobilen var hon inne på killarnas pissoar och ropade ut till T och frågade om det inte borde finnas toapapper där inne? Svaret var att nej, det brukar det inte göra. Hallå? Visste att det var äckligt med pissoarer, men seriöst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0