En experimentell dag

Började dagen med att göra en klasskompis minnesexperiment. Det var intressant och gick faktiskt bättre än väntat. Jag som tyckte att det kändes lite jobbigt innan, men så är det med prestationsångest, den slår oftast till i onödan!

Vi har äntligen kommit igång med vårt eget experiment också! Dessutom har vi fått tag på två datorer till så att vi kan ta in fyra försökspersoner åt gången. Det kan behövas med tanke på att vi helst ska få tag på 240 försökspersoner var och de flesta studenter flyr skolan om ganska precis en vecka!

Nu till en efterlysning: var någonstans i Gävle kan jag köpa såna här

så jag kan göra mitt eget te på kontoret och springa iväg med, istället för att betala 10 spänn per tekopp på kafeterian?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0