En klantig dag

Oj. Nu är jag inte populär här hemma! Kvällsplanerna blev något ändrade, så jag och E hamnade på Waynes och pratade ikapp massa och fikade till ganska sent. Det var jättetrevligt. Men jag hade ställt bilen på Åhléns parkeringshus och totalt missat att de stänger 20.00. Så stackars SAAB:en är nu inlåst på parkeringshuset och J, som börjar jobba 6.15 imorgon bitti och hade tänkt ta bilen till jobbet, är lagom glad på mig... Dessutom hade jag glömt att betala parkeringsavgiften för tiden när vi fikade och det skulle teoretiskt sett kunna upptäckas genom att se vilken tid jag började betala avgiften. Är ganska imponerad över min egen bedrift! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0