En slö dag

Nu är jag alltså hemma igen. Kom hem i måndags kväll och har inte fått ett vettigt jota gjort sedan dess! Det är som vanligt - när jag är i farten orkar jag hur mycket som helst, men så fort jag kommer hem och tar det lugnt så drabbas jag av den stora tröttheten. Igår orkade jag bara sitta halva dagen på kontoret och fick knappt nåt gjort och idag har jag varit hemma och slöat hela dagen. Men det har varit skönt att få lata mig lite och igår hann jag i alla fall göra en bra sak - hälsa på JW's lilla nyfödda K som naturligtvis var den sötaste lilla killen i hela världen! Eftersom E för ovanlighetens skull är i stan och vill träffa oss båda så har jag dessutom tur att få hälsa på både bebis och JW ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0