En svettig dag

Ljus katt har en förkärlek för att dra upp sina leksaksråttor i sängen. Inget större problem så länge han håller dem nere vid fotändan och så länge jag är vaken när jag ser dem. Men när jag vaknade i natt och lade handen på en råtta var det inte alls lika kul...

J tog förresten en fin bild på ljus katt ute i gräset häromdagen:



J gick nyss ner i källaren för att träna. Jag pysslade med mitt men min rastlöshet i kombination med det knakande ljudet av step-maskinen där nere gjorde till slut mig också sugen på att träna, så jag bytte om och gick ner i källaren. Och möttes av den härligaste synen på länge; J som iförd skor, och endast skor, och med lill-J hängandes fritt, stod och trampade på stepmaskinen samtidigt som han lyfte sina hantlar! Jag har bildbevis men av förklarliga skäl vill inte J att det publiceras...

Nu ska jag duscha och sen ska vi åka och spela minigolf med L och lilla H. Jag håller tummarna för att det går bra för J eftersom han har haft en ganska lång minigolfstrejk som är dömd att förlängas om det går dåligt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0