En vanlig dag

Jag gick till skolan imorse. Det var svettigt men verkligen helt underbart jätteskönt! Det kändes som att all deppighet p.g.a. framtidsplaner och midsommarplaner och underliggande betydelser, som har varit övergripande de senaste dagarna, bara blåste bort i den härliga sommarvinden...

Idag har jag tyvärr till slut lämnat tillbaka digitalkameran. Det känns riktigt tomt och tragiskt men vi får väl försöka spara några av våra få slantar och köpa en egen. Jag känner att jag måste lägga ut en sista bild som ett farväl till den älskade kameran, här är svart katt när han slappar på sin favoritplats:
                         
Nu sitter jag på kontoret och jobbar och väntar på att syster ska komma och luncha med mig och efter jobbet ska jag iväg och shoppa. Hoppas att shoppandet, hur kul det än är, inte tar så lång tid eftersom jag är riktigt sugen på ett kvällsbad i det härliga vädret!

Kommentarer
Postat av: J

Jag blir glad av att se den där bilden på katten. *gråter glädjetårar*

2006-06-26 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0