En slutkörd dag

Det har varit mycket på sistone. På alla plan. Jag har haft svåra, stressiga och ansvarsfyllda uppgifter på jobbet som har tagit mycket tid. Den del av kvällen jag har eventuellt haft kvar efter jobbet har jag studsat runt till tandläkare, viktväktare och extrajobb. Det har varit massa drygt prat med diverse familjemedlemmar om julen (med skilda föräldrar så är det inte helt lätt att få ihop planerna...). Det har varit diverse jobbiga tankar och beslut om framtiden. Det har varit alldeles för lite prat och umgänge med min särbo. Dessutom Viktväktar jag och ska snart ha mens, vilket alltid är en urusel kombination eftersom jag då är extra hungrig. Och extra retlig och känslig. Jag längtar extremt mycket till ikväll då jag efter att ha gjort klart mitt beting för dagen (rätta x antal rapporter) och träffat H & C för ett "Viktvacklarmöte" bara kan sjunka ihop i en liten hög där hemma och sova i flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0