En andfådd dag

Jag sitter i J's lilla rum i Sundsvall och försöker jobba ikapp lite efter magsjukan, medan J sover gott i loftsängen. Loftsängen som man tvekar mellan att tro att den ska välta och att tro att den helt enkelt ska rasa ihop. Den är dessutom väldigt smal och väldigt nära taket, så syret tar slut väldigt snabbt, särskilt när man är två som ska dela på det och alldeles särskilt om man skulle få för sig att ta sig an aktiviteter som kräver lite extra syre... Och så blir det förstås väldigt varmt i ett så pass litet rum som J's, särskilt  uppe i loftsängen.
Jag känner mig fortfarande inte riktigt frisk och får ryck ibland där jag blir andfådd av ingenting och känner mig så trött så jag knappt orkar hålla huvudet uppe, och nånting måste det vara eftersom J också blev hängig och fick ont i halsen igår. Natten slutade, på grund av allt ovanstående, med att vi delade upp oss så J tog sängen och jag tog soffan. Så mycket för vår "kärleksweekend"... Men jag är i alla fall glad över att vara där J är, även om det innebär ett litet överhettat rum utan syre där vi inte ens delar säng!

70954-119

Kommentarer
Postat av: equilibrium

Hoppas att det är ok att jag har länkat till din sida, så slipper jag leta efter den varje gång. *s*.

2006-10-11 @ 13:12:07
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Labil

Det är klart att det är! Vem vet, det kanske ramlar in nån extra läsare på köpet...

2006-10-11 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0