En avspänd dag

J är hemma på långbesök! Han kom i tisdags kväll, men tyvärr har vi inte haft så mycket kvalitetstid ihop eftersom jag varit i skolan på dagarna och på kvällarna rättat rapporter och varit trött, förkyld och osocial. Idag behövde jag en paus från rättandet och kände mig bättre från min förkylning (plus att det var på tiden att få lite riktigt umgänge med J), så då plockade vi fram ett gammalt presentkort och begav oss för att bada gratis på relaxavdelningen på Fjärran Höjder. I början satt jag och riktigt studsade med benen (speedad enligt J) och tyckte att det var tråkigt utbud, men ju längre vi var där desto mer trivdes jag, och nu känner jag mig riktigt nöjd och avslappnad. Så nu är jag redo att ta tag i rapporterna igen medan J är på bio med R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0