En eländig dag

Jag tror att jag ska sluta träffa min systerson, för det känns som att var och varannan gång som jag träffar honom så slutar det med att jag blir sjuk. Så också denna gång, efter att jag träffat honom både söndag och måndag. Huvudvärk, snuva och allmän orkeslöshet. Jäkla dagisbaciller!

Idag skulle jag och M göra experiment, men efter bara några timmar fick vi ge upp eftersom jag var för sliten för att orka gå runt i korridorerna. Så istället har jag suttit på kontoret och försökt uppbåda tillräcklig koncentration för att läsa rapporter, medan jag hällt i mig tekopp efter tekopp och tröstat mig själv med choklad. Jag som inte har varit sugen på sött och fett på länge och som tyckt att det gått riktigt bra att vara nyttig. Nu har jag till slut kommit fram till att unna mig själv att åka hem, detta efter att först ha tröttnat på choklad, sedan försökt stava "resultat" med ä och slutligen försökt skriva med stängda ögon...

Kommentarer
Postat av: Equilibrium

Som tur är så går det över med åren. Jag var så less på min brorsdotters alla baciller när hon var mindre. Nu går det bättre.

2006-10-17 @ 20:02:30
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0