En avslappnad dag

Jag har alltid balkongdörren öppen när jag är hemma, så att katterna kan få lite frisk luft. Igår kväll stängde jag balkongdörren och packade med lite vin och den lilla kladdkaka som fanns kvar efter J's frossa, och så körde vi hem till syster och T och åt god mat och pratade och spelade spel och hade sådär allmänt trevligt. Som tur var så var jag sliten efter lärarlekandet, så jag slocknade i soffan ganska tidigt, varpå vi åkte hem. För att mötas av världens brölande från balkongen... svart katt hade varit utelåst på balkongen i de fyra timmar vi varit borta! Det var en extremt gosig stackars svart katt som tacksamt äntligen blev insläppt!

Sen J kom i torsdags kväll så har jag inte kunnat träffa honom så mycket som jag hade önskat. Men idag har jag absolut ingenting inplanerat och nu när gårdagens leka-lärare-projekt är avklarat, så skulle jag bara sova ut och slappa och mysa med J hela dagen... Men jag vaknade förstås jättepigg 6.40 och har sedan dess suttit framför datorn och surfat och kollat på Idol-klipp, och nu är jag rastlös och hungrig och katterna skriker och vill gå ut.
Vad hände med söndagen i sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0