En bastant dag

Igår var jag och J till Valbo för att köpa lite nya kläder åt honom inför flytten. Det, tillsammans med höstluften som hänger utanför, gör att det nu känns som skolstart för mycket lägre åldrar!

När vi kom hem mötte vi upp syster, M och S på Fjärran Höjder för att minigolfa. Vi tjejer fortsatte på en oavslutad runda sen tidigare, men på grund av ett evigt tjatter, mycket laddning inför varje slag och fulla gubbar som festade och störde oss, så hann J och S ikapp. Min runda slutade dessutom på över 70 slag!

De fulla gubbarna tyckte att vi tre tjejer alla såg ut att vara gravida? Det var faktiskt riktigt längesedan jag fick den kommentaren, så jag kanske borde ta det som ett wake up call... in fulla gubbar veritas? Idag väger jag i alla fall 69,6 så jag är tillbaka på rätt sida om 70-strecket! 

Inatt drömde jag att min chef frågade hur det gick med bloggandet. Jag fick förstås panik, just personerna på mitt jobb är väl de som jag minst av allt vill ska läsa min blogg! Det måste vara mitt undermedvetna som tycker att jag lämnade ut för mycket igår? I alla fall tycker J det...

Kommentarer
Postat av: Equilibrium

Äsch då, alla känner igen sig i det du skriver på ett eller annat sätt. Jag reagerade inte så mycket, visst kanske det kan kännas lite utelämnande inför dom du känner och inte vill ska läsa. men du behöver inte oroa dig, jag tyckte inte det var så speciellt, trots allt har ju nästan alla kvinnor både mens och sex (förhoppningsvis). Hoppas det kommer gå bra med spiralen (får magknip varje gång jag läser om den) :/

2006-09-01 @ 10:30:22
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Labil

Tack! Som du kanske har läst vid det här laget så gick det inte så jättebra med spiralen, men nu mår jag bra igen och allt är lugnt!

2006-09-02 @ 08:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0