En jäktad dag

Idag hade jag ett seminarium i skolan som jag måste förbereda mig till. Jag var stressad och nervös innan och eftersom det drog ut på tiden så fick jag stressa efteråt också. Jag ska nämligen åka med mina tjejkompisar till JW's stuga och vara där hela helgen, och jag hade lovat att handla och hade inte packat och inte fixat kattvakt och inte förberett hemmet. Men nu är allt klart och jag sitter och fram emot att bli hämtad och att få leka med mina kära vänner hela helgen i stugan!

Kommentarer
Postat av: equilibrium

Hoppas du har haft en bra helg. Såg mailet och har besvarat. Det är kyligt idag tycker jag *s* Inte van med hösten, neråt har vi inte haft såhär kallt än..brrr..

2006-09-18 @ 10:42:08
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0