En lärorik dag

Idag har jag lekt lärare hela dagen och har nu huvudvärk och är riktigt trött - det är tydligen ansträngande att leka lärare!

Min raring är hemma på besök! Det är så härligt att träffa honom och ha sällskap här hemma och gosa ikapp lite! Det är jättetrevligt att ha honom här hemma - förutom att han stökar till, har smällt i sig en halv kladdkaka som jag bakade igår (och tänkte bjuda syster och T på ikväll), och har rivit upp en jordgubbsplanta att ha till att leka med katterna eftersom "den var så lång".
Svart katt verkar i alla fall uppskatta gesten!
70954-111


Kommentarer
Postat av: equilibrium

Vart leker du lärare då? *s* din svarta katt liknar min svarta katt, min har dock en vit hakklapp. Tänk att jordgubbsplantor och andra långa växter är hemskt roliga att leka med. Min katt gillar dock gräshoppor bäst!

2006-09-23 @ 19:11:05
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0