En smärtfylld dag

AJ! Själva införandet av spiralen var inte så farligt, och jag promenerade hem efteråt utan några större problem. Men sen satte smärtorna igång! Jag hade blivit förvarnad om att jag kunde få "smärta som påminner om lätt mensvärk" efteråt, men eftersom  "lätt" och mensvärk inte går ihop i min värld nu längre så fick jag naturligtvis fruktansvärt ont och mådde dessutom illa! Jag svor och grät och käkade tabletter, och till slut kräktes jag och somnade sedan på badrumsgolvet... Nu ska jag jobba, så, det var min dag det!

Kommentarer
Postat av: Equilibrium

Fy att må så, skönt att du känner dig bättre nu =)

2006-09-02 @ 10:22:49
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0