En krasslig dag

Nu har väl Pandora ändå gått för långt - ikväll försökte den att spela en låt med David Hasselhoff för mig! Jag frågade förstås varför och fick svaret "Based on what you've told us so far, we're playing this track because it features a subtle use of vocal harmony, a vocal-centric aesthetic, acoustic rythm guitars, subtle use of acoustic piano and many other similarities..." Det låter i och för sig alldeles rätt, men David Hasselhoff låter likväl alldeles fel!

Jag har inte kunnat skriva här på länge eftersom mina tankar till stor del har upptagits av den förestående möhippan för H, vilket jag förstås inte har kunnat skriva om då H nog är min allra mest trogna och flitigaste besökare. Möhippan var riktigt rolig även om jag (som vanligt) lyckades bli sjuk med dålig timing. Förkylningen har hållt i sig sen dess plus att de senaste dagarna har varit fulla av trevliga aktiviteter. Tröttheten efter detta gör att jag känner att det ska bli väldigt skönt att bara ligga hemma själv framför TV:n i mysbyxor och verkligen bara dega precis hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: J

HAHA! DAVID HASSELHOFF! Vad utgick du ifrån för skitmusik?

2007-01-17 @ 19:27:40
Postat av: Labil

Ingen skitmusik alls - det var i min vanliga radiostation med softishlåtar (som alla mina kvinnliga singer/songwriters...).

2007-01-17 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0