Träning

Det har inte blivit några joggingturer den här veckan. I torsdags tänkte jag springa, men då var det ju snö och vinter utomhus så jag vattenjympade istället. Sen skulle jag ha sprungit i helgen, men efter en rejäl långpromenad mellan Hille och Sätra igår och en till idag så har jag inte så mycket ork över. Dessutom känner jag mig rätt duktig ändå - tre vattenjympapass och två långpromenader på ca 1,5 timme styck får faktiskt räcka för en vecka. Jag får återuppta joggingen nästa vecka istället.

Båda långpromenaderna har förresten varit med väldigt dålig timing så att jag ätit frukost vid tio och sen inget mer förrän det blivit dags att sticka till Hille och så har jag inlett promenaderna på tom mage vid två-tiden, vilket tillsammans med graviditeten har lett till mycket pustande, frustande, gnällande och lite vinglande mot slutet. Nåja, P säger i alla fall att jag inte var så här gnällig innan graviditeten, så jag har nåt att skylla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0