Mat och motion

Igår var jag ute och sprang igen - joggade i totalt 17 minuter och gick i 11. Det känns väldigt bra att ha börjat lätt för då kan jag öka på springtiden lite varje gång utan att det blir särskilt jobbigt ändå. Målet är att gå på vattenjympa minst en dag i veckan, jogga två gånger i veckan och promenera de dagar jag inte tränar.

Sen har jag också som mål att från och med imorgon låta bli godis, snacks (utom popcorn) och fikabröd under resten av graviditeten. Man ska ju inte banta när man är gravid och jag orkar nog heller inte hålla på och väga och mäta maten, men jag ska försöka äta mindre och mer vettigt i största allmänhet plus alltså undvika gottis och snacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0