En regnig dag



Regntrist dag idag. Sitter på kontoret och försöker tröttare än någonsin skriva fina steg-för-steg-formler i Word. Går väl sådär när jag knappt orkar fästa blicken... Lånade hem kameran igår kväll och knäppte lite bilder på söt, sötare och sötast och lade på datorn. Kanske borde köpa en egen digitalkamera, känner mig som ensam kvar på stenåldern utan en! Har viktväktat i en dryg vecka och är redan less och jättehungrig hela tiden, vet inte vad det är med min disciplin och motivation nuförtiden, de är som bortblåsta båda två!

Kommentarer
Postat av: J-man

Jag promenerade hem från jobbet. Det kändes finfint.

Borde egentligen sälja bilen så man inte bli en tjockis igen.

2006-04-28 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0