En lätt dag

Uppbrutna förhållanden och nya bekantskaper leder till många tankar. Alla dessa tankar tycks inte göra sig särskilt bra stillasittande i hemmet utan tycks mer eller mindre kräva promenader. De många promenaderna gör förstås gott för vikten och nu är jag nere i 66,0 kilo, vilket det känns som evigheter sedan jag var sist. Fascinerande nog så har jag efter julbord följt av ciderdrickande i torsdags (66 points...) och lunch på stan samt glöggkväll igår (26 points) faktiskt gått ner ett halvt kilo. Det måste vara sant som de säger att några kaloribomber får fart på förbränningen. I det här fallet lite för effektivt, eftersom jag nu naturligtvis mår illa igen...


Kommentarer
Postat av: Equilibrium

Åh jag önskar att några kilon kunde försvinna på mig också,hm...kaloribomber sa du..kanske ska testa det :P

2006-12-10 @ 21:41:20
URL: http://equilibrium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0