En hurtig dag

Tio i sex imorse gick jag hemifrån för en 7 kilometers promenad till mitt gamla jobb. Jobbade och cyklade (syster hade snällt lämnat sin cykel åt mig) sen till Boulognern för att spela minigolf med syster, lilla H och M. Mamma skulle också ha varit med men efter att hon lekt med lilla H i lekparken så blev hon yr och övertog syrrans cykel och cyklade hem istället... Efter minigolfen fick jag skjuts till Rosmarin för min månatliga vaxning. Sen gick jag de 5 kilometrarna hem. Känner mig lagomt hurtig!

Vi kanske borde göra oss av med bilen - den här dagen skulle knappast ha varit så här aktiv om bilen hade varit hemma istället för 16 mil bort med J hemma hos hans föräldrar!

När vi spelade minigolf så fick lilla H låna LE's hund som M vaktade, och gå runt lite med. Det var det sötaste jag sett på väldigt länge! De turades liksom om att dra varandra framåt och gick långsamt och försiktigt fram båda två...


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är så gulligt att jag nästan måste gråta en skvätt. På riktigt. Tur att jag inte var med, så jag slapp göra mig till åtlöje. hehe.

2006-07-05 @ 23:48:14
Postat av: Labil

Jag kunde inte sluta le, jag gick omkring med ett stort leende på läpparna länge efteråt!

2006-07-06 @ 22:33:37
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0