En löpande dag

Idag har jag spenderat en evighet med att "uppdatera mig" vid datorn. Dessutom har jag varit barnvakt åt lilla H, vars föräldrar ogillar bilder på honom på internet. Så lägligt att jag missade ansiktet då... 

När jag och lilla H lekte i lekparken satt en liten tjej på en rutschbana och sträckte sig uppåt och sa "Jag är inte lika stor som himlen. Du är lika stor som himlen, jag är liten". Söt tjej! Det tyckte förresten lilla H också. 
Sen har jag sprungit för första gången på månader! Det blev "bara" fyra kilometer men är alltid en början!
Efter badet tog jag ett grönt skönt bad

och försökte att äntligen komma någon vart i Montecore som tyvärr är riktigt seg fast hans förra bok var så bra. Jag misslyckades dock rätt bra - läste typ fyra sidor och somnade sen. Nu befinner jag mig i ett riktigt skönt myströttstadium och tänker gå och somna i soffan framför TV:n.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Verkar som en söt kille fastän man inte ser ansiktet. Hamnade här och fastnade då jag tycker att du skriver väldigt målande och fängslande om vardagen. /Lotta

2006-07-24 @ 11:29:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3719/
Postat av: Labil

Tack... och välkommen!

2006-07-25 @ 00:02:41
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0