En nödig dag


Jag har ett till projekt på gång (förutom Projekt-äntligen-bli-allmänbildad och Projekt-skärpning-på-viktfronten) - jag ska lära mig att "hålla mig". Som de flesta som spenderat lite tid med mig vet, så springer jag på toaletten i tid och otid. Tidigare har det inte varit något problem (inte för mig i alla fall), så jag har ignorerat alla goda råd om att börja träna på att hålla mig och att göra knipövningar. Sen jag under systers möhippa var millisekunder ifrån att kissa på mig i hennes kompis hiss så har jag börjat se allvaret i det... Så nu blir det hårda tidsregler för hur ofta jag får gå på toaletten och hur länge jag måste vänta från att jag blir kissnödig till att jag får kissa.

Ja, jag förstår varför min blogg har så många läsare...

Kommentarer
Postat av: J

Det går bra nu! Din kissoman.

2006-07-04 @ 11:16:17
Postat av: T

Har du många läsare? Fler än 12?

2006-07-04 @ 12:22:50
Postat av: Labil

Nejdå. Jag var ju avis på dina 12! Jag har nog snarare 7. Vad mer kan man förvänta sig när man skriver om adiafora?

2006-07-04 @ 19:21:26
URL: http://adiaphora.blogg.se
Postat av: T

Ungefär lika intressant som att skriva om "inget personligt" antar jag ...

2006-07-05 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0