En grå dag

  Utsikten från vår balkong ikväll, för att illustrera det grå med dagen (lika grått som det här inlägget).
Jag har som vanligt på sistone inte så mycket spännande att berätta. Det blir så när man jobbar och pluggar även på kvällar och helger. Igår kom mor och syster på ett snabbt besök för att hämta några grejer och för att prova om de ville ha några av mina kläder som annars skulle slängas. Resten av kvällen spenderade jag framför TV:n med rapporterna (ni kanske förstår den ena anledningen till varför jag aldrig blir klar med dem... den andra anledningen är att jag är så velig). Idag har vi som vanligt sprungit på skolan och raggat försökspersoner och ikväll väntar slutförandet av detta;
 (se så fint jag täckt över vilken klass det gäller...).
Jag vet att det är ett jäkla tjat om jobb och skola, men nu är jag snart klar med rapporterna och experimenten ska vi bara göra den här veckan och sen fortsätta med i höst. Så från och med nästa vecka borde detta bli en lite mer positivt laddad blogg som förhoppningsvis speglar en lite friare och roligare fritid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0