En skön dag

Igår morse blev jag väckt av lillebror som i vanlig ordning var försenad till jobbet och ville ha skjuts. Så det var bara att hoppa i kläderna och skynda ut till bilen fast ögonen inte var riktigt öppna än.
När jag ändå var ute och åkte så passade jag på att hälsa på hemma hos lillasyster, fast jag var extremt sunkig och ofräsch. Inga problem att träffa henne och T och leka med lilla H när man är sån. Fast naturligtvis kom ju T's föräldrar lite senare och då kändes det som ett problem.
När jag kommit hem igen så fräschade jag upp mig lite och blandade sen nytta med nöje - pratade i telefon, kollade på många Top Model-repriser på raken, rensade ogräs, sågade lite på altanen, bakade kladdkaka och diskade.
Handlade innan jag hämtade J från jobbet, och så åkte vi till syster och T igen. Grillade kyckling och sockerbitar och åt kladdkaka och mycket godis och chips efteråt. Snackade en massa och avslutade sen kvällen med att spela Twister (som jag verkligen längtat efter att få spela!) och sedan Kvitt eller dubbelt. En riktigt skön lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur smakar grillade sockerbitar för jag har aldrig provat det?

2006-06-04 @ 15:15:40
Postat av: Labil

Det smakade bra - grillade sockerbitar är smaskens!

2006-06-04 @ 19:43:56
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0