En tung dag

Det är mycket nu... ägnat den senaste tiden åt att först stressa runt med planerna inför min kära systers möhippa och sen genomföra själva möhippan. Kom hem från en helgs roligheter i Stockholm igår kväll och nu ska jag packa väskan igen. Nu är det dags för minivarianten av Expedition Robinson - jag ska ut och vandra i skogen i drygt två dygn. Känner mig allt annat än i form för det men det fixar sig nog. Kommer hem igen på onsdag kväll, på torsdag dag är det föreläsningar och efter dem blir jag hämtad för direkt vidareresa till Bohuslän och midsommar. Skriver igen nästa vecka om jag överlevt strapatserna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Linda!
Jag tycker det ska bli skitspännande att få höra om robinson! Hoppas du fått ihop en fullvärdig proviant. hejhej.

2006-06-20 @ 00:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0