En upptagen dag

Dagen började ganska lugnt och skönt - först letade vi försökspersoner en stund men sen var experimentlokalen bokad, så då satte vi oss och läste uppsatser som skulle ventileras istället. På eftermiddagen var vi på uppsatsventilering som vanliga åhörare och sedan åkte jag tidigt för att se lillebror ta studenten. Efter det har det varit fullt upp - jaga för att hinna se lillebror springa ut på trappen, jaga för att hitta honom i virrvarret av människor, jaga efter marschtåget fram och tillbaka för att hinna se honom där, sen vara trevlig med släkt och vänner och leka med lilla H på studentmottagning, åka hem för att se på Project Runway och jobba lite, åka till Andersberg och irra runt för att hämta lillebror, släppa honom hemma hos mamsen, skjutsa pappa med sambo till stan, bogsera igång deras bil, hem och släppa ut katterna, varpå ljus katt naturligtvis rymmer, jaga/leta ljus katt i regn och mörker och mygg. Har ni lagt märke till att det är värsta Österfärnebo-varningen ute ikväll? Mygg i skrämmande mängder!

Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud vad du har stressat runt!

2006-06-09 @ 08:59:58
Postat av: J

Du glömde rapportera att du väckte mig. Och jag jag blev sur (vilket kanske är fullt förståeligt då inte kunde somna på ca 6 timmar.

FÖR I HELVETE!!!!! Nä, riktigt SÅ sur blev jag inte. ;) Eller jo. FÖR I HELVETE!!!! Nä, riktigt så sur blev jag inte. Eller jo. FÖR I HELVETE!!!! Nä, riktigt så sur blev jag inte. Eller jo. FÖR I HELVETE!!!! Nä, riktigt så sur blev jag inte. Eller jo. FÖR I HELVETE!!!! Nä, riktigt så sur blev jag inte.

2006-06-09 @ 13:00:54
Postat av: Labil

Malin: äsch, jag hann ju se på Project Runway...
J: du behöver inte bevisa att du är schizo baby!

2006-06-10 @ 13:37:20
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0