En improduktiv dag

Tur att jag inte har så mycket jobb den här veckan eftersom jag inte får något jobb gjort! Har istället mer plugg som borde göras men det blir lika lite gjort där. Idag kom jag iväg sent hemifrån eftersom jag skulle vänta på J (som i slutändan inte skulle iväg eftersom han fortfarande har problem med halsen). På vägen dit plus när jag väl kommit fram ringde L och ville prata om barnvakt till imorgon och sen hann jag väl sitta i ungefär en halvtimme innan D ringde och ville fika. 40 minuters fikapaus blev det och resten av dagen känns det som att jag bara sprungit fram och tillbaka utan att få nånting vettigt gjort förutom att skriva ett gäng jobbrelaterade mail och knäppa två bilder varav endast en jag kan använda experimentet... Nu ska jag fördriva tiden på jobbet (uppenbarligen inte med något produktivt) tills jag ska hämta H, C & S för ett viktmöte. Skulle hellre vara hemma och slappa med J (även om hans största mål med min hemkomst är att jag ska köpa med mig mat), än att köra flera mil för att bli viktbrädad av tjejerna igen men det blir nog trevligt när jag väl är på plats.

Jag kan förresten väldigt lite om trädgårdar men njuter för fullt av vår lilla gård och blir jäääättestolt så fort något jag planterat ger resultat även om resultatet inte direkt beror på några avancerade prestationer från min sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0