En konstig dag

Hustomten och J började urarta i sina brottningsmatcher varvade med sexuella anspelningar igår kväll, så det slutade med att jag skickade ett desperat SMS till T och bad honom komma. T kom och tog med sig J3 (trots beteckningen i allra högsta grad mänsklig) och stämningen lugnade sig därmed betydligt och landade på en skön nivå som höll i sig resten av kvällen.

Kom i säng strax före 2 och gick upp strax efter 6. Sen jobbade jag 7-14 på ett av mina gamla jobb. Där var stämningen låg eftersom någon som betydde mycket för många nyligen gick bort.

Efter jobbet var jag och J ut och sprang och sen hann jag i princip bara duscha innan det bar iväg till pizzeria på stan med grabbtrion Grus. Sedan var det dags för att tillsammans med familjen se på lillebror i 

Alltså, jag gillar min lillebror skarpt. Och spexet har onekligen sina höjdpunkter. Men fyra timmar och tjugo minuter? Jag är dålig på att sitta still i största allmänhet och i synnerhet när man måste sitta med knäna i 90 graders vinkel, så jag brukar blir rastlös och få ont i vanliga fall. Men fyra timmar och tjugo minuter... det är knappt mänskligt! Jag fick ont i både knän och svanskota och fick träsmak i baken och var rastlös och nickade till och... jag kan fortfarande inte fatta att det faktiskt tog slut, till slut!

Förresten. Hustomten informerar: tydligen har vi en äcklig microvågsugn också. Den kan jag inte direkt skylla på att jag inte tittat i på länge. Men ni vet, egna barn och andras ungar. Egen... missfärgad micro och andras skit! Får väl ta fram dammtrasan imorgon igen... Jag börjar fundera på hur jag ska kunna hålla hustomten borta från alla dessa äckliga upptäckter. Har hört att lök ska fungera.

Kommentarer
Postat av: I am Error

Bara så du vet så var det där det bästa spexet genom tiderna och du ska se det som en lyx att du ens fick se det! Och man får inte träsmak om man gör stående ovationer lite då och då!

2007-06-29 @ 21:18:12
Postat av: Labil

Nej, det är så sant. Jag ber om ursäkt..!
Men på riktigt så tyckte jag att det, och framförallt du, var bra, men det var faktiskt alldeles för långt!

2007-07-01 @ 16:18:42
URL: http://adiaphora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0